Söndag!

Mmm det den helgen det! Imorrn börjar jag inskolningen på mitt nya jobb:) Ganska gött att få en fast tjänst sådär utan att man ens prövat på att jobba! Men tror det blir kalas bra!
Annars har det varit en skapligt bra helg. I fredags så festade vi till lite. Jenny, Fredrik och Louise kom hem till oss och vi festade till lite. Eller ja ganska mkt för min del för blev riktigt onykter! Jag och Anders kom fram till att vi nog inte skulle komma in med mig på krogen så vi gick till BK o drog sen hem. Igår var det bara en massa flott för hela slanten!
Idag kmr Linus, Sofie, Linnéa och Lina hit o hälsar på. Vi ska planera lite inför Tunisien resan o bestämma vilket hotell o så vi vill ha!
Tack för mig! Måste in i duschen nu, städat o svettats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0