Måndag hela dagen

Jo då så är det! Sitter o plippar lite på datorn här! Ska ta mig bort till västhaga snart o lämna tillbaka en film och sen handla lite. Sen blir det typ hem och laga mat och sen ska jag med Petra till bolaget o sen hem till henne. Blir lite bärsa o fotboll ikväll på olearys.
I helgen så var vi i solna! Det var riktigt roligt! Var ute på Patricia med o det var nice! Vann 700 på blackjack! Känner mig fortfarande lite trött o sliten efter helgen! Var väl på hotellet vid 4 tiden på morgonen för att sen sova lite o sen gå upp vid 9 o äta frulle. Se upp på rummet o vila lite innan vi drog oss till vingåker på kalas! André fyller år o så firade vi Sofie samtidigt! Så det var trevligt fast ja var så trött! Var uppe hos mamma en sväng oxå o grattade henne lite! Satt o lyssnade på Micke o Anders som höll låda! Micke tjatar o tycker att vi ska bygga hus istället för att köpa lägenhet eller radhus typ. Men det kostar ju lite!
Nej nu måste ja klä mig litegranna! Tråkväder ute idag men det får man ta!
Tack o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0