En liten Tilde!

Tilde blev namnet på lill tjejen! Så fint! Petra skickade över lite bilder på henne förut och hon är så rund och så söt så man bara smälter! Så nu talar ju statistiken för att jag och Anders får en liten pojke! Anders bror fick en liten tjej i februari och nu så fick Petra och Kai oxå en liten tjej! Så senaste bilden i mitt huvud är en liten bebis med små blå byxor och slip over på sig:) Haha så mysigt!
 Känner mig väldigt trött! Anders ligger och sover lite nu på sängen och jag funderar på att göra honom sällskap. Ska dricka ett stort glas vatten först! Är så himla sugen på pollygodis! Ikväll ska vi äta kasslergratäng. Blir nog gott det:) Funderar på om jag ska ta och baka bullar idag eller om jag ska ta det imorrn.. Ska ju baka mockarutor oxå.. Eller kärleksmums som Anders säger. Imorrn blir det nog iaf upp på stan och köpa flick kläder!! Så kul att få köpa det och inte bara köpa "neutrala" kläder som både pojkar och flickor kan ha! Tror redan jag vet en klänning vi ska köpa iaf! Så grymt söt så den bara måste inhandlas!! Så är det med det! 

Nähä dricka lite och sen gosa ner sig vid Anders!!


Louise: 45 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0