Jag må jag leva!

25 bast.. Inte illa! Men nu får det vara stopp på födelsedagar tycker jag! nu är man närmare 30 än 20 o då börjar ju livet ta slut;)
Haft en bra dag! Inte haft mycket besök men dock väldigt trevligt besök! Familjen Nederman/Ruonakangas kom och fikade och grattade mig! Fick ett inramat foto på mig och Anders! Typ det enda bra kortet som någonsin tagits och någonsin kommer att tas på oss! Vart jätteglad för det! Så fint så! Värmde gott i hjärteroten!
 Mamma med familj skulle kommit idag men blir nästa helg pga sjuk hund! Pappa med familj är uppe i fjällen och roar sig så det blir nästa helg för dom med!

Igår så var vi hos Anders familj i Mullis o firade påsk! Åt god mat och hade det trevligt! Och lilla Viveca hade vuxit en hel del sen sist men hon e liten om man jämför med Tilde pluttan! Jacob vad glad och busig som vanligt!
Fick en stor och jättefin ljuskandelaber av Anders föräldrar plus syskon! Kanon bra för det har jag velat ha länge!

Annars så har det vart en lugn helg! Jag och Anders har ätit kina mat ikväll! Det är ju så sjukt gott! Jag åt chop suey och Anders åt thailänsk vitlöksgrill med kycklingfilé. Hans mat e nästan slut men jag har så jag kan mumsa imorrn med:) Fast delar nog med mig till honom!

Nähä ska nog ta mig lite kladdkaka o glass nu! Man fyller ju ändå bara en gång om året och som i mitt fall nu så är det ju sista gången jag fyller så då måste man ju passa på;)

Tack o hej!

Louise: 36 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0