Seg i skallen!

Förmiddagarna går bra men fram på eftermiddagen så blir jag hel seg! Idag har jag en massa halsbränna och det gör för jäkla ont o ljumskarna! Så den vrider sig nog nedåt nu den lilla krabaten! Så om jag har setat still en stund så ser jag nog lagom rolig ut när jag reser mig och går ett par steg:)
Har idag annars hämtat lite kartonger på Mattias (Anders bror) jobb! Kanonbra! Tror det var typ 4-5 st små och 2 st bamsestora! Så har packat ner filmer nu! Nästan alla men inte riktigt! Vi var även iväg och dammsög ur bilen ordenligt och tvättade den! Så nu är den skinande blank och inte ett enda godispapper som ligger och skräpar! Visserligen så kommer den väl snart att vara helt gul igen av all pollen men mås skiten är borta iaf! Fast det kommer ny snart:) Men Den luktar fräscht iaf! Fast jag hittade en mugg under ena sätet och när jag slängde den så rann det ur nån brun kladdig vätska som inte luktade rosor direkt! Blää men gnuggade bort det med lite våtservetter! Så nu har vi det gjort! Skönt om det blir så att vi säljer bilen nu när vi ändå kommer ha Anders föräldrars bil. Jösses vad sammandragningar jag har nu.. Kanske tar o föder ut barnet nu direkt så är det gjort! Nice:) Hehe nej nu ska jag ta mig en smörgås och lägga mig ner o vila lite så kanske jag känner mig som en normal människa igen:) Haha hittade förrästen en jättesöt badanka på rusta förut som hade en plåster på sig och jag och Anders tänkte samma sak: Tilde! Men så kom vi på att hon är nog för liten än för att leka med badankor! Men när hon är tillräckligt stor då ska hon få en av oss:)

Tack o tack

Louise: 19 dagar kvar!

Kommentarer
Postat av: petra

klart hon måste ha en liten badanka när hon kan leka lite:)

2009-04-29 @ 20:45:53
URL: http://petraaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0