Sjuk??

Ja det kan man gott börja undra! Idag så har jag bakat kanelbullar, kärleksmums och kolasnittar! Blev nyss klar.
Så resultatet är mkt smaskigt i frysen plus en sjukt ond rygg och väldigt ömma fötter! Så får ta o lägga mig i sängen här strax och kolla på nån film på tv.

Igår så var vi på sjukhuset och besökte familjen Nederman/Ruonakangas! Lilla Petra gumman kom nedrullandes i rullstol och Kai hade lilla Tilde i en rullsäng! Och var hon söt eller var hon söt! Hon sov hela tiden vi var där! Och man var bra trött i armen sen när man la tillbaka henne i sängen! Men det var så skönt att få träffa dom iaf! Hoppas på att dom får komma hem snart!

Imorrn så ska jag och Anders till barnmorskan. Hehe ska försöka komma håg att jag ska ta urinprov direkt imorrn bitti hemma som jag ska ta med bort till Karla vc.
Nej nu ni gott folk så ska jag ta mig en dusch innan min kväll börjar!
Thank U and Good bye!

Louise: 43 dagar kvar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0