Strul med kosing

Ja man ska ju inte tro att allt ska flyta på som det ska. Fick inga pengar från fk idag.. Inte så kul. Fick visserligen min lön från förra månadens OB men 2200 kr klarar vi oss inte långt på! Så fick ringa till fk, stå i deras kö och hade plats 209.. Kändes lagom kul men det gick snabbt faktiskt tror bara det tog ca 8 minuter. Och visst hon såg att jag var beviljad havandeskapspenning men det stod inte ett dyft om att några pengar skulle betalas ut till mig. Så hon skulle skriva ett mail till "dom" som hade hand om det och de har 2 arbetsdagar på sig att läsa det och göra nåt åt det.. Så det är ju bara hoppas att det går fort man har ju räkningar som ska betalas och eftersom Anders stämplar så är man ju inte rik som ett troll direkt. Så hoppas verkligen att de löser detta fort nu!!!
Sovit illa inatt! Riktigt illa! Hittar inte en enda ställning som är skön att sova på! Eller ja jag har ju inte så många att välja på. Antingen höger sida eller vänster sida:) Och att byta sida är inte så lätt faktiskt med en mage i vägen!
 Igår satt jag och Anders och kollade på fotboll i soffan och tro på fasen att den lill* inne i magen rumla runt i princip hela tiden! Så det är nog en blivande fotbolls spelare till Anders stora lycka!

Annars har helgen varit lugn! I fredags så hyrde vi film och åt lite tacopaj och i lördags så vaknade jag och kände mig inte så bra. Hade dyngont i halsen och senare på eftermiddagen så började det värka i bihålor och kände mig riktigt risig! Så var liggandes typ hela dagen! Men mådde bättre igår så då var jag och Anders och kollade på när Heden spelade fotboll. Det var riktigt skönt, lite trist att de förlorade dock men men! Sedan åkte vi vidare ut till Mullhyttan för att fira Anders mamma som fyller på torsdag! Så det vart massa gott fika och prat! Kommer träffa alla på fredag igen för då ska vi ut till Fjugesta och fira hans mormor som fyller! Sen kommer min pappa med familj på lördag och firar mig lite i efterskott! Får hem spjälsängen då med! Ska bli roligt att se hur den ser ut efer att de lackat och målat om den!

Nähä ta och hoppa in i duschen!

Louise: 21 dagar kvar! Hehe nu närmar det sig!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej vännen...inte kul med pengastrul. Hoppas de löser sig du...=) kram

2009-04-28 @ 10:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0