Torsdag

Ja nu var det minsann ett tag sen man skrev. Eller ja, 3 veckor typ. Men har inte nån lust att skriva överhuvudtaget!
Nu har våran vecka i stugan varit! Det var mycket trevligt och bra men vädret var inte det bästa! Men vi roade oss ändå med wii och lite lemonad! Barnen skötte sig exemplariskt (som alltid) och vi vuxna kunde roa oss som vi ville i princip!
Vi åkte dock hem på fredagen istället för på lördagen eftersom vi ändå skulle vara ute innan kl 12. Det var bra skönt att få komma hem och sova i sin egen säng vill jag lova!
I måndafs så åkte jag ocg Alva till vingåke och hälsade på hos mor min! Mkt trevligt. Vi var nere på nya butiken amaretto och spana och de hde en hel massa fina saker! Köpte en stor elefant till Anders! På kvälln så delade jag och mamma på en flaska vin och spelade fia med knuff:) Sen trängde vi ihop pss i hennes och Mickes sovrum. Micke jobbade så jag, mamma och 2 hundar låg i dubbelsängen, Linnéa på en madrass på golvet ocg Alva i vagnen! Så det var fullt vill jag lova!
Idag har vi varit och vägt Alva. 5885g och 60,5 cm! Nästa besök på bvc är den 1 sept och då är et vaccination oxå. Usch vad ledsen hon kommer vara då min lilla skrutta!
Nu ligger hon i sin spjälsäng och sover tror jag... Ska kika efter.. Jo då hon sov så sött så. Hon har legat och pratat och fäktat med sina små babyarmar och lagt av största smajlet när jag kommit in för att kika på henne! Hon får verkligen mitt hjärta att smälta! Nähä ta och prova kläderna jag ska ha på lördag på Gull Tildes dop! Se hur det ser ut. Anders kommer vara så läcker i sina kläder så:) Bara han inte har mönstrade kalsonger på sig haha för han ska ha vita byxor! Vi ska få läsa bön inför alla där eftersom vi är gudföräldrar! Fy farao men det är snabbt gjort! Man får väl ta sig en styrke tår innan. Får ha fick pluntan i BHn!

Over´n´out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0