Dan före dan före dopparedan

Idag har jag och Alva gått upp på stan. Vi skulle hämta ut min mobil som är färdiglagad. Men hade glömt inlämningskvittot hemma så det sket sig. Men hämtade ut ett paket iaf och så köpte lite gottis till lillan sen traska vi hemåt. Kallt men väldigt skönt ändå.
Ikväll ska vi ut och äta på Jensens Böfhouse. Ska bli gott det! Det blir jag och Anders och Alva. Frågade Petra och Kajan med men de hade massa att plocka med ikväll och så. Men det blir flera ggr!
Är vrålhungrig så vi ska gå så fort anders kommit hem o gjort sig i ordning o fixat lite på internetbanken!
Nu ska jag ge Alvis lite käk så inte hon förgås:)

"Döö för fan, tomtejävel"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0