Monday

Jupps. Dan före dan före dan före dopparedan!
Inte många dagar kvar till julafton alltså.
I fredags åkte ju jag med Petra, Kai och Tilde till vingåker. Det slutade med att jag och Alva blev kvar när Petra och co åkte hem så kom Anders senare på kvällen oxå och sov kvar hos mamma. Vi dracka lite vin och spelade plump och chicago och kom inte i säng förrän kl 5 på morgonen! man är kvar där typ:)
På lördagen så åkte vi och åt julbord på djulö herrgård.
Igår var vi iute i Mullis och hälsade på! Fick med oss klappar hem och lämnade kvar de vi hade köpt. Var hemma runt 18 snåret!
Idag måste jag dammsuga. Har sagt det i snart en veckas tid tror jag. Lusten och orken att städa infinner sig verkligen inte men man måste ju ändå! Tur att inte Alva börjat kravla runt på golvet som Tilde gör för då skulle hon vara täckt av damm! Nej nu ska jag gå och få henne i säng hon börjr bli lite sur!

Tack o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0