Tisdag!

Då har jag precis ätit frukost nu! Hehe en väldigt sen frukost. Så de blev bara knäckebröd och ett glas mjölk!
Alva ligger och sover och jag sitter i soffan och har lilla prinssessan står och går på tvn.
Har faktiskt plockat en del och dammsugit och vikt ihop alla kläder som alltid lyckas hamna i Alvas rum.
Ska bäda rent i Alvas säng sen tänkte jag. Hn har lyckats kräkts på påslakanet så det är väl inte så mysigt att ligga i. Har ju tvätt tid imorrn med. Tyvärr så är det när Anders är iväg på julbord så hoppas jag fixar att tvättaoch torka allt. Känns trist att behöva släpa ut Alva hela tiden men men det löser sig nog. Ska seom jag kanske kan byta tiden så den är på dagen istället för mamma och Lina kommer hit imorrn så då kan ja springa ut i lugn o ro:)
Ta och skicka iväg ett mess till Anders och se om han pratat nåt med Jocke. Anders sa igår att han skulle se om Jocke och Lisa skulle vara hemma idag så skulle vi gå dit och hälsa på lite! Vill ha hem julklapparna jag beställt så jag kan slå in dom! Har ju ett par stycken kvar att köpa oxå så får se om man ska göra det i eftermiddag om ej J och L är hemma eller så får det bli att göra det på torsdag. Helgerna känns det som man ska undvika att åka och julhandla på.
JUST måste ringa mamma och säga att hon får ta med isfolk böckerna hon läst klart. Det är det som är det värsta.. Hon började läsa isfolket och när hon var på sjunde boken så började jag med att läsa dom och jag lär nog vara ikapp snart! Och då måste jag hålla på och vänta och vänta! Och ändå läser jag bara på kvällarna när ja lagt mig. Fast d kan det bli att jag ligger i 3-4 timmar iofs:) Nää tack o hej 

Kommentarer
Postat av: Helena

Fy faaan att du kan läsa så mycket och länge! För mig är det snararde 3-4 minuter och då i en skvallerblaska... kram

2009-12-08 @ 18:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0