Tisdag=Desperate!

Yes! Tisdag igen och det är en sån bra dag för då är det mkt på tv att kolla på:) Eller mycket och mycket men iaf 2 program jag vill se:) Desperate kl 21 och kl 22 så är det Hells kitchen! Me like! Nu har jag slängt i en maskin med tvätt och lagt Alva så nu sitter jag och väntar på att Petra och Tilde ska komma! De har haft mäklaren hos sig idag som tagit bilder på deras lägenhet så ska bli intressant och höra om han sa nåt! Vilket väder det är idag förrästen! Strålande sol! Och våran vagn är, inte helt otippat, i bilen.. Det var ju så jävla trist väder igår, regna hela dagen så vem kunde ana att solen skulle närvara idag?? Nåja så kan det gå!
Har ringt lönekontoret oxå och fixat fram hur många procent det är jag ska söka tjänstledigt. Nu måste jag bara hitta blanketten jag ska skriva ut men har ej lyckats så får väl ringa till kommunväxeln o be de skicka hem ett till mig!
Tack o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0