Fredag och dax att jobba helg!

Fast är ledig idag och skulle egentligen köra lör, sön, mån men jag tog semester på måndag:) Som sagt måndag efter helg är det absolut värsta jag vet! Så det blir en 7-16:30 imorrn och en delad på söndag! Har sån tur att jag och Malin alltid jobbar likadant på helgerna! Så vi har delade turer samtidigt och hela dagar samtidigt! Fast det blir inte så länge till eftersom hennes helger försvinner efter den 1 april. Men det e ju iofs i den vevan jag går hem så att jag överlever nog;)
Imorse var jag uppe tidigt! Eller ja tidigt och tidigt, för mig är det tidigt! 09:15! Fast vaknade tidigare eftersom Anders knallade upp! Han är iväg och tränar lite nu! Själv har jag setat och tittat på resor.. Min drömresa! Maldiverna! Så otroligt vackert och jag har lovat mig själv att nån gång så ska jag åka dit! Ända sen jag såg en bild på detta paradis när jag var liten så har jag velat åka dit! Men det är dyrt! Man får ge minst 50 000kr. Så dags att börja spara;)
Verkar vara nåt vajs med min blogg så jag kan inte ladda upp bilder! lite smått irriterande men ska se vad ja kan göra för att åtgärda detta!

Den 3 mars så blev det bestämt att vi ska gå ut och äta alla vi fruntimmer på jobbet! Tror att det blev efesos på rudbecksgatan! Och jag klagar inte för jag älskar deras mat! Mmm! Spec när vi inte behöver betala heller:) Hade nästan 3000 kr i våran kassa så att vo använder dessa pengar! Möjligtvis att vi kanske får betala dryck eller så själva men blir ju inte så mkt! Inte för mig som dricker alkoholfritt iaf:)

Nej nu börjar datorn sega sig så bäst jag sparar detta innan den bara stänger av sig och jag blir galen!
Tack o hej!!

Louise: 87 dagar kvar
Petra: 26 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0