Igår..

..så fick jag min dammsugare! Så smidigt det var att springa runt med den! Me like ALOT!
Tack så mkt älskling:)
Såå idag var det då alla hjärtans dag! Och även våran förlovningsdag! Så det blir lite god mat och mys ikväll!
I eftermiddag så ska vi åka till Anders morbror Håkan och fira honom för han fyller år! Går och väntar lite på att Anders bror Mattias och hans Stina ska höra av sig för deras lilla bebis var beräknad att komma den 11/2 men det har inte blivit nåt än! Vore väl mysigt att ha en liten bebis redan nu i februari att gosa med! Innan Petras och Kais kommer i Mars! Hehe så man har ju ett par stycken att gosa med innan vårat lilla knyte kommer!

Vart lite orolig att jag hade åkt på magsjuka igår.. För i torsdags kväll så var jag hos en gubbe på jobbet som hade det! Och igår så började jag må så himla illa och kände mig helt dassig och konstig. Men idag mår jag bra så att det var nog nåt annat, tack och lov!

Nej nu ska jag ta och gosa upp mig i soffan hos Anders och så ska vi äta lite frulle! Han ska iväg och sparka boll snart så bäst att passa på! Maybe att en uppdatering kommer senare!

Louise: 93 dagar
Petra: 32 dagar!

Har nån något knep på hur jag kan komma ikapp så är ni mer än välkomna att höra av er! Au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0