Söndag igen

Det e inte klokt så fort det går! Jag jobbar igen nästa helg och jag tyckte nyss jag gjorde det! Fast det är bara positivt! Ju fortare tiden går desto fortare så är det vår, sol, BEBIS, sommar, sol, ett glas vitt vin i Petras och Kajans utomhus jacuzzi.
Bara positiva saker! Och förhoppningsvis ett jobb till min Anders oxå! Han ska ju på intervju på tis i Arboga.
Han kom nu nyss hem efter att han gått till konsum i kylan bara för att jag var glass sugen:) Han är ju bara för snäll och underbar! (För det mesta;)) Känner mig rätt trött faktiskt! Bra då kanske jag somnar fort ikväll så jag inte behöver läsa så mkt. har snart läst ut boken jag håller på med just nu och sedan står jag där utan nåt att läsa igen! Och det är det värsta jag vet! Måste köpa fler böcker! Får nog gå ut på adlibris.se och beställa hem lite! Bokmal som jag är! Tur att Anders är likadan! Vi ligger så fint och sedesamt bredvid varandra på kvällarna och läser våra böcker! Jojo så det är verkligen jungfrufödsel när det lilla pyret kommer;)

Nej nu ska jag gå och värma upp min lilla gubbe:) Och äta glass förstås!
Har blivit helt såld på McFlurrys! Heeeelt sjukt gott ju! Åt en med lion i fredags och i botten av bägaren så var det bara hur mycket kolasås som helst! GUUUUD! Det är min graviditetslast! McFlurry! Ge mig en mjukglass maskin och massa daim och lion och jag är dig evigt tacksam! Dock inte min figur kanske men what the fuck! Jag delar med mig av godsakerna så är vi alla lika tjocka och glada sen!

Louise: 92 dagar
Petra: 31 dagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0