I jobbartagen!

Jo men visst! Ny vecka nytt slit! Fast veckorna bara rusar fram så man märker knappt av dagarna tycker jag!
Jobbar kväll ikväll med Malin och Birgit! Mkt trevligt! Börjar klockan 15 så har ett par timmar hemma innan!
Måste komma ihåg att ta ut pengar för jag har köpt en lökhack från tupperware som ska betalas idag! Så nu Malin hoppas jag verkligen att den är så bra som du sagt! Annars vågar ja inte tänka på följderna:)

E endast ledig torsdag denna vecka! Jobbar i helgen! Gör mig inte ett dugg känner jag!
Ska skicka in lite papper till försäkringskassan.. Ska ansöka om havandeskapspenning. Sen om jag tar ut det eller inte det får ja se men då har man iaf ansökt och förhoppningsvis fått det beviljat om jag inte orkar jobba fram tills den dagen det är dags för våran lilla parvel att ta sig ut!
Petra har bara 50 dagar kvar! Sjukt vad fort det går! Själv har jag 111 dagar kvar! Inte för att jag håller räkningen alltså.. ;)
Nej nu ska jag gå och skvätta vatten på Anders i badkaret!
Tack för mig, over´N´Out

Kommentarer
Postat av: Petra

ingen koll alls lollo:)

2009-01-27 @ 15:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0