Läggdags!

Mmm det börjar dra ihop sig för att kasta sig i bingen för Louise Zetterberg. Upp imorrn och jobba! Är inne i en period igen då jag är så fruktansvärt trött på mornarna! Så att börja klockan 7 är ingen hit! Men jobbar iaf kväll på tisdag och har bara en mötestur på onsdag sen ledig tors o kväll fre så jag har många sovmornar att se fram emot:) Tänkte vara så fräck att jag tar ut komp på söndag kväll! Dubbeldelad är bara för segt att jobba, spec nu när jag inte är riktigt är i fysisk form minst sagt:)
Jag och Petra pratade lite om idag hur jag ska lägga upp med min havandeskap för att jag ska kunna få ut så mkt pengar som möjligt. Men tror vi kom fram till att det egentligen inte spelar så stor roll när jag går hem för kommer iaf få obetalda dagar. Jag är så fruktansvärt dålig på det där! Har inte tänket! När Petra pratar o förklarar så är jag med men sen när jag ska berätta för Anders så är det helt blankt i skallen på mig! Hehe så Barse jag kommer nog fråga dig X antal ggr till om havande o föräldra penning. Appropå det kanske jag borde sätta mig nån dag och ladda ner e leg.. Totalt glömt bort!
Nej det blev ett litet kortis inlägg ikväll bara! Nu ska jag jaga bort tandtrollen och sen lägga mig!
Natti natti på er alla!

Fler än ett barn

"Jag känner några tvillingar som ser likadana ut. Bara det att den ena är 10 minuter störr än den andra."  Emil 8år

" Om inte mamman märker att hon har fått tre barn är det bara att man tar bort två."    Emil 7år



Louise: 71 dagar kvar
Petra: 10 dagar kvar


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till lägenheten!! Blev det den du skrivit om, som ni egentligen inte hade råd med?? Hoppas det blir fint iaf (= Hellos

2009-03-08 @ 22:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0