Sista kvällen för denna vecka!

Fast jag skulle jobbat dag egentligen  så det känns lite surt att veta att man egentligen skulle slutat snart men eftersom en tjej ville byta med mig så jag jobbar kväll så har jag inte ens börjat jobba än! Jaja! Det blir nog bra ändå!
I tisdags så var vi då ute och åt med jobbet! Och skoja inte att det var SJUKT gott! Åt saganaki till förrätt, Oxfilé på spett till varmrätt, cappuccino och så dela jag och Stina på glass med grädde och chokladsås till efterrätt!! Så det blev en 2 ½ rätts middag för mig! Jag var väl en av de få som verkligen länsade hela tallriken oxå! Men jag äter ju för 2:)

Så! Igår så var jag och Anders uppe till öbo och sa upp våran lägenhet! Vi får våran nya större, finare och mycket bättre lägenhet den 1 juni men får flytta in tidigare om vi vill! Det vore ju skönt att hunnit flytta klart till bebisen kommer liksom. Det värsta är att vi kommer få dubbelhyra en månad om det inte finns nån som vill flytta in i våran tidigare! Man får hålla tummarna! Nu vore ju pricken över i:t om Anders fick jobb oxå!

Igår kväll var vi bara 2 stycken som jobbade! Jag och Malin. Men det gick bra trots att våra kära gamlingar larmade som besatta. Vart ganska stressigt men tiden gick fort iaf! Hehe Malin var så gullig att hon hjälpte mig på med sko skydden hos alla vi gick hem till så att jag slapp böja mig så mycket! Börjarmärka av lite nu att man inte har lik mycket ork som för ett par veckor sen. Magen är i vägen och att gå i alla trappor e lite påfrestande. Men behöver ju som sagt inte jobba så mycket längre om de är så att jag inte orkar mer.. Om man blir beviljad havandeskapspenning vill säga. Men det tror jag nog. Usch nu börjar jag bli hungrig! Ska ta mig en dusch och sen äta lite frulle! Och nu fick jag mess ifrån Petra att hon ska titta upp en sväng! Nice shit, undra vad vi kommer prata om:)

Pappor och förlossningar

"Jag var inte med på min födelsedag när jag föddes"   Vera 7 år

"Min pappa läser alltid tidningen när han sitter på toa. Och när mamma ska föda."    Sara 6 år.



Louise: 74 dagar kvar!
Petra: 13 dagar kvar! Det är ju sjukt ju! Kan ju lika gärna komma imorrn! Faaaaan så spännande!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Petra

ja visst fan e det sjukt..... den får komma nu om den vill. såå välkommen:)

2009-03-05 @ 16:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0