Sista torsdagen!

Idag så var det sista torsdagen på jobbet! Har bara 2 arbetsdagar kvar! Känns lite skumt!
Imorrn har jag tagit semester så att vi kan vara med på föräldragruppen!

På söndag så ska vi åka till Vingåker och bli kvar över natten. Mamma och Micke ska till Ullared så vi skulle vara hundvakt. Men nu skulle väl Linnea vara hemma med hundarna men hon vill inte sova ensam så vi kommer och gör henne sällskap! Blir mysigt att umgås lite med henne!

Nu sitter jag proppmätt framför datan! Har ätit potatismos och falukorv med brunsås!
Idag när jag kom hem från jobbet så hade Anders köpte en blombukett till mig:) Det var tulpaner och så nån annan gul blomma med lite ris i. Den var jättefin! En riktig vårbukett! Nu ska vi snart gå till konsum och köpa lite margarin och vaniljsås och en tidning! Det var blåbärspaj på jobbet och man blir ju en aning sugen! Så när vi har frysta blåbär och hallon i frysen så får det allt bli en liten paj!
Nej det är nog bäst att jag drar på mig kläder så vi kan gå innan han jäser ihop totalt i tv soffan!

Sådant man får se till

"Man ska inte låta en stege stå bredvid en lampa, för då kan barnet klättra upp och så trillar lampan ner."  Mads 6år

"När barnet har kommit ut får man se till att man inte bryter nacken av det."  Nikolaj 6 år


Louise: 53 dagar kvar
Petra: 8 dagar över tiden      Stackars gumman!


Kommentarer
Postat av: petra

vad gulligt av honom:) vad har han ångest för..haha skoja bara:)

2009-03-26 @ 22:58:13
URL: http://petraaz.blogg.se/
Postat av: Lollo

Haha that the question!

2009-03-27 @ 11:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0