En vecka..

..har nu gått sen bebisen skulle komma ut! Jäkla lilla skitunge att vara envis:) Men man får tänka positivt..Eh..Nåt finns säkert:) Nej men man får väl tänka att det kanske finns en anledning till att den lilla gullungen inte vill komma ut än! Måste kanske tjocka på sig lite eller så! Och Tilde blev ju så helt bedårande trots att hon låg och flöt i Petras mage 2 veckor extra!
Så vad har annars hänt i mitt fartfyllda liv? Haha inte så mycket! Helgen har vart lugn! I Lördags så var Anders föräldrar och lillebror här på besök! Anders, Kennet och Olle var nere i cykelförrådet och lyckades fixa Anders EU moppe! Så den ska vi nu sälja! Den behövs liksom inte nu när Anders e arbetslös. Så är det nån som är sugen eller vet nån som är sugen så är det bara att hojta till! Under tiden som killarna fixade med det så satt jag och Ann-Marie och kollade på massa tapet prover! Hon ska tapetsera om i deras vardagsrum så vi satt och valde och provade olika kombinationer som kan passa ihop!
Igår så åkte jag och Anders till biltema och lämnade tillbaka ett batteri och sedan tog vi en liten prommis på stan och satte oss vid slottet o gassade lite i solen! Sen åt vi lite kebab. Sen åkte vi ut till Ölmbrotorp där vi skulle stå i kiosken vid minigolfen! Det hade tydligen blivit missat att folk skulle stå där hela helgen så Anders ställde upp o jag tyckte att jag lika gärna kunde stå med honom då alla andra grabbarna i laget skulle spela match vid den tiden! Haha stackars Anders fick inte vara med o lira för coachen tycker att de skulle vara för långt för honom att åka från Nora om det var så att mina värkar skulle sätta igång!
Idag så har vi fått reda på att på onsdag så får vi nycklarna till nya lägenheten! Så då kommer vi börja på sakta men säkert att flytta alla kartonger vi packat! Jag vill flytta så fort som möjligt men Anders kände lite att det är mkt på en gång nu.. Fast en viss grej strular nu som skulle ske den 3 juni men som kommer bli framflyttat så vi kanske kommer flytta in nu så fort som möjligt ändå! Det är alltid nåt grått moln på våran annars klarblå himmel! Fast det är bra på ett sätt att det blir framflyttat.. Men ja skit samma! Skriver i gåtor men det är inget jag vill dra upp här!
Vi har även vart i Marieberg idag och handlat lite. Jag fick ett par solglajjor, 2 böcker och ett diadem. Anders fick ett par solglajjor han med och även 4 par strumpor!
De har erbjudande på jysk att köpa soffor en 2a+3a för 5500 kr. Jag är så sjukt sugen på att köpa det och antingen ta det på avbetalning eller använda mina fondpengar! Men Anders ska ju vara så jävla ekonomisk hela tiden och tycker att jag svävar ut lite med tanke på att vi fortfarade har en soffa som går att sitta i. Men jag ska försöka övertala honom. Man kan ju iaf åka o titta på den och känna på den:) Hehe får jag honom så långt är saken klar! Han kan inte motstå mig iaf! Min älskling han är så snäll mot mig. Kanske lite extra nu när jag är gravid.. och hormonerna spökar lite extra då vågar han inte göra annat än att lyda.. så jag borde fan skynda mig att övertala honom medans jag ännu är gravid! Så får det bli! Har maten klar tills han kommer från träningen ikväll vid 20:00 tiden för att smöra lite! Det där med sexiga underkläder är nog ingen idé att försöka sig på, det kan ge bakvänd effekt nu i dessa tider, dumt att chansa!

Tack o hej!!

Louise: +7 dagar! Suck! Men nu får den hålla sig inne lite till så jag får mina soffor!

Kommentarer
Postat av: petra

det låter fint med soffan:) du övertalar anders lätt..

2009-05-25 @ 19:58:28
URL: http://petraaz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du det verkar inte gå så lätt! Han tycker att vi ska betala av mmin kredit först o främst.. Men jag ger inte upp!!

2009-05-25 @ 23:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0