Nya lyan!

Jojo! Idag fick vi nycklarna! Så vi har kört alla kartonger vi hade packat bort dit! Plus balle möblerna och spjälsängen som vi nu satt upp! Eller ja Anders och Kajan montera upp den och jag bäddade den sen! Så rart så!
Så nu är jag rätt trött i kroppen, spec i ryggen så ska snart lägga mig! Se om det sätts igång nåt inatt! Knappast troligt känns det som men man vet ju aldrig! Imorrn ska vi till bm kl 11:30 iaf o boka tid till USÖ så får vi se om jag blir igångsatt eller ej! Det vore ju skönt på ett sätt, iaf om förlossningen går rätt snabbt.. Men om det ska dra ut på tiden så känns det ju inte så kul att vanka runt där! Men vi får se, kanske inte behöver gå så långt!
Efter besöket hos bm så åker vi till Petra och Tilde o fikar lite. Ska låna deras hemnyckel sen för de ska till Lysekil så kan vi låna deras grill o så i helgen om det e fint väder! Så matar vi deras firrar oxå! ir det vidare till lägenheten o packa upp lådorna där! Det blir bra det! Nej usch nu ska jag leta fram mina rennie (mot halsbränna) o lägga på natttygsbordet, utan dom skulle jag gå ihjäl! Sån JÄVLA halsbränna har jag! Hört att ju mer halsbränna man har ju mer hår har bebisen så det är nog en liten luden sak som kmr ut;) Haha vad är det för nåt, pojke eller flicka? Vänta jag ska bara raka bort allt hår så ska vi se efter! Mmm en vet aldrig!
Nej nu ska jag knyta mig har sååå ont i ryggen efter dagens hårda arbete!
Tack o godnatt!

Louise: +10 dagar om 20 min

Kommentarer
Postat av: petra nederman

jag hoppas ni får en hårig sak det är ju så sött med hår. fast man får det i munnen:) förstår inte att jag inte ville ha en hårig bebis, tur att tilde har massa:)

2009-05-28 @ 09:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0