Onsdag!

Jahaja! Då har det gått typ en vecka sedan jag skrev och ingen bebis än! Kommer nog att få gå så här ett tag tror jag!
Vad har hänt sen sist jag skrev då? Grejen är ju den att mitt minne är så jävla dåligt.. Pratade med Petra i förmiddags och hon frågade då om jag hade packat nåt igår när jag kom hem från henne och Kajan. Nej sa jag det gjorde jag inte.. Men jag kom fan inte ihåg vad det var jag hade gjort..
Men om jag tänker till lite så kanske det klarnar.. Nej jag vet fasen inte vad jag har gjort i helgen. Inget spec tror jag iaf. Anders har spelat massa fotboll.. Har nog vart hos Petra och familjen en del. Ja det har jag varit för träffade ju Carina där och hon var hos dom i helgen!
I måndags.. Ja... Jag kollade på CSI å kvällen iaf:) JOO så handlade vi kartonger på Bauhaus!
Igår så var jag och Petra iväg till jysk och babyproffsen o sen inne på Willys och handlade! Sen åkte vi hem till Petra och drack kaffe, Jenny kom förbi oxå! Sen kom Anders och hämtade mig så åkte vi hem och Anders gräddade våfflor sen åkte vi iväg till Karslunds Arena och kollade på fotboll, sen hem och tittde på Desperate Housewives!
Idag så har vi packat och haft oss! Trist men det är skönt att få det mesta klart! Nu kollar jag lite på Greys och lagar mat. Hehe vart lite sent men men:) Har haft Petra och Tilde på besök så skyller på dom;) Anders skulle åka till en kille i laget o kolla på CL o lira poker. Nej nu måste jag se till riset! Blir köttgryta o ris ikväll! Gött gött! Imorrn blir det frulle på Java! Gött gött GÖTT!!!

Louise: 5 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0