Torsdag

Idag är det torsdag. Imorrn är det fredag och sen är det helg...igen.. Går så jävla fort! Fan snart har nyår gått och jag börjar jobba mina helger igen. Och sen säger det bara svisch så är våren förbi och det är sommar! Och sen är det bara börja jobba fullt igen och Alva in på dagis. Fyyy tänk om jag kunde vara hemma med henne längre! Eller om Anders kunde vara det. Tycker det är tidigt att börja på dagis när man bara är lite över ett år. Men men vad ska man göra?

Ha egentligen jävligt mkt att göra men istället sitter jag här och slöar.. Haha kanske för att jag inte har nån som helst lust att ta tag i städ, mat, tvätt och alla andra måsten!

Idag så gick vi upp klockan 11:15, då behagade den lilla gullungen att vakna! Eller hon vaknade typ halv tio och åt lite men sen såg jag att hennes ögon var på väg att stängas så jag somnade om jag med! Alltså hon är 5 månader och sover så länge, hur blir det sen när hon är tonåring och är ute och ränner om kvällar och nätter? Hon kommer ju inte gå upp förrän det mörknar ute! Den dagen, den sorgen:)

Lördag=Dop. Var iväg igår och fixade lite fika och läsk och kaffe och the och mineralvatten. Smörgåstårtor beställde Anders. Sa ju från början att jag skulle baka det men så kom jag på att jag vill nog fan inte tillbringa hela fredags kvällen med att baka smörgåstårtor så vi beställde istället. Anders har dragit ut texten på en av låtarna vi sa ha och kopierat upp så alla i kyrkan kan stämma in:) Anders tror inte att nån kommer kunna den men det tror jag! Va fan tom Petra vet vilken låt det är liksom ;) Hehe!! Måste sy dit rosetten på dop klänningen med. Kul jul, vilken tur att jag är så jäkla händig eftersom syslöjd verkligen var mitt favvo ämne. Tack så mkt Gunnel Grankotte HELT OCH HÅLLET din förtjänst!  FY FAAN så jag hatade syslöjden. Och lärar hel-etet vi hade ignorerade mig totalt och ville bara hjälpa Ullis som by the way satt alldeles bredvid mig! Nej usch o fy kommer fan än idag ihåg hennes andedräkt när hon slickade på tråden och skulle föra den igenom nåls ögat när hon skulle visa hur enkelt det var! Hujedamej så otäckt! Nej nu måste jag gå och göra nåt vettigt.

Tjo och tjing


Kommentarer
Postat av: petra

vadå... vet ju till o med petra!!!!

2009-11-12 @ 17:20:00
Postat av: Lollo

Hahahahaha

2009-11-12 @ 18:42:20
Postat av: Helena

HAHAHAHA fy fan vad rolig läsning om Gunnel Grankotte!!! Ses på lörd (0;

2009-11-12 @ 20:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0