Sista dagen på veckan, söndag!

Hehe som sagt, är vääldigt dålig på att skriva här men gör ett litet försök nu. Alva ligger på sin lekmatta och tjoar och kollar på tv och Anders är iväg till sina föräldrar för att byta däck på forden.
Vi valde att inte följa med eftersom vi legat i magsjuka! Usch mindre roligt, det ska ju gudarna veta! Men där fick jag för att jag sa att jag inte haft magsjuka på si och så länge trots att jag jobbat mitt under värsta vinterkräksjuke tiden och det straffade sig! Låg och kräktes o bajja natten lång:)
Usch borde försöka ta mig i kragen och fixa i ordning här hemma men orken har tagit semester och dragit sin kos. Undra om det är nån bra film på tv ikväll.. Hoppas det men antagligen så är det väl bara skit som vanligt.
Alvatösen bara växer och växer. Sist vi var på bvc så vägde hon 7320 gram och var 65 cm lång! Hon drar strl 68 i kläder nu. I de allra flesta fall men som nu har hon en body på sig som det är strl 50! Den strl hade hon typ när hon var nyfödd. Olika strl på olika kläder visserligen men ändå:)

Veckan som kommer blir det full rulle. Imorrn så ska vi iväg på babysång med Tilde och Petra! Ska bli så kul då vi inte har träffats ordentligt nu på typ 1 vecka!! På tisdag.. Hmm vad var det vi skulle göra då? Tvätta kl 15 men det kan väl inte varit det jag tänkt på..  NEJ JUST! Jag ska till barnmorskan för att skaffa mig lite ppiller! På onsdag så ska jag till jobbet och vaccinera mig mot gris sjukan och senare den dagen så kommer min mamma hit och hälsar på. På torsdag ska jag och Alva till Jessica i föräldragruppen och fika och träffa mammor och bebisar igen! Nej nu protesterar den lilla så måste roa henne lite nu!
Tack o tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0