Veckorna bara rusar fram!

Helt sanslöst. Men vilket väder idag då! Blåser och småregnar och är bara trist! Så jag har kollat på en Beck film. Har ju typ inte sett alls många så lånade några utav min kära mor när jag var där i fredags. I fredags så var jag ju även på massage och floating. Mmmm säger jag bara! Började med att floata i 45 min. Tycker att det var i längsta laget men skönt var det. Det var dock mindre skönt att få vatten med 30%salt i i ögonen. Så fick springa upp en gång för att tvätta av mig lite. Sen bidde det rygg och nackmassage. Det var nog höjdpunkten. Höll på att somna det var så nice. Så tackar tackar min älskling.

Usch trött är jag. Igår fick Alva smaka på lite mat för första gången. Palsternack-morots puré fick hon och det slank ner fint. Fortsätter att ge henne lite idag med. Hoppas att inte hennes lilla mage strejkar. 
Nej nu ska jag ta och krydda i ordning kycklingfiléerna. Det blir kyckling, ris, currysås och gröna bönor idag! Fint skit det.
Tack o hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0