Fredag!

Nu sitter jag i soffan och kollar på postkodsmiljonären medans Alva krälar runt på golvet och skriker!
Vi har nyss duschat tillsammans och det var skönt. Hon är på så himla bra humör nu:) Nu står hon vid spegeln i badrummet o säger papp-a papp-a. Hennes tredje tand har nu kommit upp! Hennes vänstra "vampyrtand" haha. Hennes högra vampyrtand är oxå på väg ser jag men den är inte ute än.

Förra helgen jobbade jag, det gick bra. Var inte hemma förrän 22:30 på söndag kvällen för det e full rulle vill jag lova! Men det är himla kul att komma iväg till jobbet måste jag säga. I måndags så var jag och Alva plus typ alla från jobbet ute hos Pernilla och gav henne och Tilda sin present ifrån alla oss. Och Tilda är ju så söt! En riktig liten knubbis:) Och på måndag ska vi alla ut till Malin och Moa. En liten liten tjej:) Så himla söt är hon med. Jag och Alva åker ut tidigare innan alla andra kommer och hjälper till lite och så man hinner prata lite!
I tisdags så var jag och Petra o barnen ute i marieberg och handla lite. Jag köpte 2 par skor till Alva, varav det ena paret var för stora men de tar vi med till kusin Viveca imorrn:) Petra köpte ett par skor, en så himla fin klänning, en keps och strumpor! Allt till lilla Tilde såklart! Käka lite lunch och sen drog vi oss in mot stan där vi köpte kaffe och åkte bort till fallen och drack det i lugn och ro medans barnen sov i bilen. Sedan åkte vi till öppna förskolan men där var vi ej kvar så länge. Drog ner på stan, hämta Kai, in på bolaget och hem till björkhaga. Jag och Alva sov kvar hos björkhagaborna. Jag och Petra kollade på desperate och drack vin! Mkt trevligt!

Idag har jag bakat muffins o fan så trist det är. Men imorrn ska vi ju till anders föräldrar och vi ska ha kalas för mig och Ann-Marie så då måste ju jag bidra med lite fika tycker jag. O efter kalaset drar i till vingåker o blir kvar över natten o har kalas för min familj på söndagen. Då kmr pappa med familj och Linus och Mia upp till mamma så firar vi där.

Nej nu ska jag se om ja hittar lite bilder:)
Tack o hej


Anders, Alva och IgglePiggle








Fina baddräkten Alva fick av Petra


Nyvaken hemma hos Petra, Kai och Tilde




Nöjd?? Njaaa inte direkt kanske


Dålig hårdag!!




Min lilla My:) De är ganska lika!


Muffins smeten! 12 ägg, 9 dl vetemjöl och 15 dl socker m.m m.m m.m

Kommentarer
Postat av: petra

vilken fin baddräkt:) det blev en hel del muffins du:)

2010-04-23 @ 22:03:48
URL: http://petraaz.blogg.se/
Postat av: Carro

Shit, vad mkt smet... hoppas du hade ett bra kalas ;)

2010-04-25 @ 21:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0