slö dag

ja idag har det, som rubriken lyder, varit en riktig slö dag! Jag och Alva har busat inomhus idag. Hon har faktiskt gått 3 steg helt själv med men trots många månfa försök efter det så vägrar hon att gå mer! Men men skam den som ger sig. Igår hade vi Petra, Kai och Tilde här på besök, det var trevligt! Fick jättefina blommor och en mumsig JP! Var på ikea igår oxå och inhandlade ett par sängbord som jag senare monterade upp. Tar sån jävla tid att sätta ihop ikea saker bara. Men klara blev dom så det blev så bra så. Satte upp mina canvas tavlor jag fick i present oxå ovanför sängen. De hamna kanske lite för högt upp men det var för att täcka några gamla hål så det får vara så! När Anders kommer hem sen så ska vi åka och storhandla. Det är ju för jävla tråkigt alltså men men det kan ju inte vara roligt jämt.

På lördag ska vi på kalas igen. Denna gång är det anders mormor som fyller år! Så på lördag är det prick 3 år sedan jag träffade hela anders familj för första gången:) Haha bakis som fasen men det gick bra ändå! funderar på vad man ska äta idag... Imorrn blir det nog lax. Är sådär grymt sugen på smörgåstårta! Fy faan så jävla gott det är då! Kan man äta det till middag på en onsdag?? Hmm får se vad Anders säger. Haha stackaren han har inte haft matlåda till jobbet på hela veckan. I söndags åt vi hos mor min, i måndags så åt vi ingen middag(jag var inte hemma så då blev det inget alls) och igår så åt vi ma på ikea! Köttbullar och mos för 16 spänn det gillar vi! Pulvermos visserligen men det smakade smaskens ändå! Nu tror jag att min dotter är inne på toa och äter toapapper...Mkt riktigt det gjorde hon. Hon är full av bus den lilla ungen! Nu är det sådär tyst igen så måste se vad hon gör nu.. Hon satt och lekte med sina skor.

På fredag är det valborg, får se vad man hittar på då. Lite grillad mat om det är fint väder vore ju inte så tokigt! Vi får la se helt enkelt! Idag blir det inga bilder för har inte lagt in några nya:)

Tack o hej!!

Kommentarer
Postat av: helena

Vad skönt det lät med en slö dag! Jag har varit pisstrött idag! )=



Smörgåstårta är fan det godaste som finns! ÄT ÄT ÄT!!



Kram

2010-04-28 @ 22:01:16
Postat av: petra

kul att hon går!!!gott med smörgåstårta!!!

2010-04-29 @ 14:24:20
URL: http://petraaz.blogg.se/
Postat av: Lollo

Det blev ingen smörgåstårta anders börja tjata om kina mat:) Se när hon tänker ta nästa steg!

2010-04-29 @ 15:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0