Nu är det fredagsmyyyys

Alva sover, Anders moffar godis och jar surfar runt lite på intranätet!
Okej, jag erkänner, jag har oxå moffat godis. Fast inte lika mkt som Anders.
Idag åt vi jordärtskock soppa. Det var inte gott. Salladen till var god men med stark eftersmak. Det kom för mkt svartpeppar i dressingen:) Så därför tänker ja göra oss lite varma mackor. De ska vi äta till "solsidan" som börjar kl 21:30.
Imorrn ska vi till Petra och Kai och Tilde och kolla melodifestival med ett glas vin till. (eller 2,3)
Det ska bli mkt trevligt. Petra och co ska till hennes morbror Kennet innan och äta massa god mat. Funderar på om man ska be henne ta med en doggybag hem till mig och Anders;)
Idag har Alva ramlat och slagit sig. Så hon har ett blåmärke på kinden och ett skrapsår ovanför. Plus att hon rivit sig på näsan! Men lika glad för det är hon, men gladast är nog räven!
Nu är Anders godis hink slut och jag har mer än halva kvar i min HAHAHAHA. Fast...får nog gömma min nu har jag en känsla av.
Nää men om jag ska ta o göra i ordning mina mackor kanske. Fast sitter väldigt bra i soffan just nu. Jag sitter på den enda platsen i soffan som är skön att sitta på. Helt nersutten så man sjunker när till golvet typ. Reser jag mig så kanske platsen är borta tills jag kommer tillbaka. Å andra sidan är Anders för slö för att orka ta min plats så det är nog lugnt.
Usch vart trött nu. Nää nu ska jag resa på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0