I väntans tider..

Har nämligen en ny favvo serie nu när inte greys o desperate går. O denna serie har gått i många år men jag har aldrig direkt varit en sån som följer serier förään nu! Criminal minds! Så grymt bra och spännande heeeela tiden! Så om det är nån där ute som läser och känner sig manade att köpa alla boxar med den serien så är ni hjärtligt välkomna att göra det:) Det börjar typ 23:10 idag så nu sitter jag och kollar på reprisen av grannfejden. Ganska roligt! Jag gillar Robban. Han är en skön kille. Låter väldigt arg o hr massa attityd men innerst inne är han nog en riktig liten nallebjörn. Har ätit popcorn och jag tror att det fastnat en kärna på min onda-icke existerande- halsmandel! Nää nu ska jag ta mig en piggelin så kanske det onda försvinner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0