Regn regn regn

Fast det brukar tamejfan alltid regna den helgen när det e vingåkersmarknad!
Jahaja vad har hänt sen sist jag skrev då? Eftersom jag är så jäkla dålig på att uppdatera min blogg så får jag alltid ha en internet sida till uppe så jag vet när och vad jag skrev sist:)
Alva går fortfarande inte. Eller hon går ju några steg men sen sätter hon sig! Fast vi var på lek och bus landet här för ett tag sen och då gick hon faktiskt typ 2½ meter! Det var roligt:) Jag hoppas att hon går till sitt 1 års kalas, vore så kul att se henne, Tilde och Viveca knata runt allihopa:)

Ikväll åker vi till vingåker när Anders kmr hem från jobbet! Mamma och Micke e ensamma hemma för Lina e i sthlm och Linnéa har praktik hela helgen så de mutade oss med smörgåstårta att vi skulle komma och sova kvar! Så vi blir en natt där, sen hem på lörd och på sönd ska vi på Jaobs 3 års kalas! Mkt kalas har det blivit på sista tiden men det e bara roligt!!

Annars rullar väl livet på! Händer lite grejer som känns ganska jobbiga men jag hoppas att det löser sig snart! Även om detta var väntat så känns det så himla tråkigt och ledsamt, det är ju ändå en person som jag älskar som detta har hänt och jag vet att h*n mår så väldigt dåligt över detta:(

Nej nu ska jag lägga in lite bilder, Hittade lite bilder från min förlossning så håll till godo haha, alla e verkligen inte vackra, nästan barnförbjudna! Fast det bir lite andra med :) so long suckers;)


En liten Tilde!


Anders och Tilde


Jag och Tilde



Jag och lustgasen!


Sexig donna! Ska få lite EDA:)


Håller god min:) Nu känner jag ingen smärta iaf!


Sms:ar lite!




Vissa problem att sitta ner! Snygg glipa på skjortan:)


Börjar bli lite trötta på att vänta!


Snyggaste bilden NÅGONSIN! Så sjukt svullna ben har jag med!!


Har nu varit på förlossningen i 9 timmar!



Varit på förlossningen i 13 timmar! Aningen trött, varit vaken nästan 1 dygn med värkar.


Sjuuukt trött, och med en nykläckt Alva på bröstet! 1 timme efter att hon kom ut!


Anders e med lite trött:)


Amningstajm. 1 av alla miljoner ggr det dygnet:)


En liten liten stortå mitt på bilden som stack upp!


Far och dotter




Alva hatade att ligga i plastsängarna på hjul! Skulle bra vara hos mig eller Anders


Våran Älskling!! <3

Kommentarer
Postat av: petra

mmm härligt med förlossningar..längtar så tills jag får vara med om det igen....jiiiiha!!

2010-05-14 @ 13:13:02
URL: http://petraaz.blogg.se/
Postat av: Carro

Herregud säger jag, tiden rinner iväg! Man var riktigt het på förlossningen alltså. Vi borde modellat för en dag allihop, jag hade unga fotknölar, så svullna va min ben:) Snyggt! Jag fattar inte att vi liksom lyckats allihop. Petra med, trots jobbig förlossning. Först 9 månader (för mig gånger 2 = 18 mån) sen dessa tjockis kilon på magen vilket gjorde att man varken kunde sätta sig ned, knyta skor el resa sig upp när man väl fick sattit sig. Sen på det, att klämma ut stora bowlingklot genom muffen som gjorde att man brann upp inifrån o ut för ett ögonblick. Petra blev istället uppskuren, på magen liksom. Näe! Kvinnor/honor är starkare än några andra varelser.. Ja! Nu mår jag bra igen.. Tralla la la la laaaaaa;)

2010-05-14 @ 14:44:43
URL: http://felliam.wordpress.com
Postat av: Hanna Lundstedt

Så söt hon är lilla tösen!

2010-05-14 @ 16:42:42
URL: http://halu.blogg.se/
Postat av: petra

helt rättt!!!ja herregud vad man har gått igenom alltså..:P

2010-05-14 @ 20:08:11
URL: http://petraaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0