Tjuuu

Idag gick jag och Alva upp kl 9! Det var skönt. Nu har vi gjort oss klara för en tur på marieberg med Petra och Tilde, så vi väntar på att de ska plocka upp oss. De åkte nyss hemifrån o så ska Petra tanka bara sen kmr de hit. Köpte en svart klänning/tunika igår som jag tycker supermkt om så nu funderar jag på om jag ska köpa en likadan fast i en annan färg. En mer sommarfärg liksom. Då kan jag ha den på Alvas kalas som är nästa helg! O så har jag kommit på en sak som jag ska kolla på till Anders men skriver inte vad eftersom jag vet att han sitter och läser min blogg när han jobbar:) Men det är inget speciellt utan bara en liten grej! Nää nu ska jag ta o pinka o hitta mitt läppsyl innan björkhaga flickorna dyker upp!

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0