Tradera!

Jepp ska ta och sälja av mina BHar har jag kommit fram till! Har så sjukt många och alla e för små! De flesta e nya och en del använda typ en gång. Kommer aldrig kunna ha dom så varför ha dom ligga i byrån o skräpa för. Så ska ta kort på dom o försöka fixa med det så snart som möjligt. Så om nån vill ha en bh att ta på sig eller att tälta i ni får väl vara med och buda haha!

Idag åt Alva mat som jag lagat! Och det var INTE pasta! Det var kycklinggryta och ris, hon tyckte det var jättegott och jag blev skitglad:) Hon har ätit pasta till middag varenda dag i typ 2-3veckor, vägrat att äta annat. Imorrn ska jag göra en fiskgratäng så får se om det går ner lika fint. Fast hon har aldrig gillat torsk så vidare mkt så jag har inte alltför stora förhoppningar.

Näää nu ska jag försöka ta mig ut med Alva en tur i vagnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0