Okej, då kör vi igen!

Nu är påsken slut och allt jäkla godis man ätit ska väck!
Har haft ett "litet" uppehåll med allt vad träning och bra kost heter så nu jäklars.
Idag börjar vi!
Jag och Anders bestämde igår att nu kör vi lchf igen dock med lite fusk, typ bröd till frukost och på helgerna får man unna sig men inte alls så mkt som vi gjort hitills!
Varit svårt med sjukdomar hit och dit och lusten och orken hade tagit semester men nu så. Läste nyss Malins blogg och du inspirerar mig!!!! Nu ska vi fan ge järnet så vi når våra mål!!!
Vet inte riktigt vad jag ska laga för mat idag men nåt med köttfärs iaf. Kanske nån slags gratäng. Mkt grädde ska det vara i iaf för vi köpte på oss det igår som går ut imorrn=)
Anders ska iväg ikväll o spela boll så när Alva har lagt sig då är det jag som drar fram crossen och står i MINST 30 minuter. Imorrn blir det nog så att jag hakar på Malin för att köra lite intervall löpning! Och på tors är det indoor walking. Mkt av motviljan att träna är ju det underbara väder vi haft! Seriöst hur sugen är man att stå o flåsa och svettas på en jävla trampmaskin när man kan vara ute och lapa sol?? Funderar även på att varje dag skriva här i bloggen EXAKT vad jag har ätit, inget fusk! Även hur mkt jag tränat. Kanske lättare att se hur mkt man faktiskt stoppar i sig! För jag vet att det är ju en hel del fuskätande ellan måltiderna. Rutiner heter det väl det man ska ha i vardagen? Kanske dags att införa det. Jag har ju rutiner med Alva så kanske skulle ha några till mig själv oxå, iaf när det gäller mat och även träning. En promenad varje dag/kväll är omöjligt att INTE kunna ta. Men det måste vara utan Alva. Har henne gärna med om hon vill sitta i vagnen men det vill hon nog inte=) Och det ska vara tempo promenader! Haha nu är jag peppad igen så då låter det såhär men jag vet tyvärr hur det brukar bli efter ett tag..
Meeen vi håller tummarna.
Vad har jag ätit idag då?
Frukost 1: (Äter frukost när ja kommer till jobbet, kan ej äta hemma)

1 fiberbröd skiva med smör och leverpastej, en mugg drickyoughurt.

Frukost 2: (Rast på jobbet)

Samma som ovan plus en banan.

Lunch:

Smakade lite fisk och mos på jobbet, typ 3 gafflar. Kom hem och tog 2 rostbröd skivir, surdeg, 1 med smör o ost och en med smör och cognacsmedwurst.

Jooooo och så en liten chokladboll och en liten godis bit blev det på jobbet oxå!

Och till middag vet jag inte riktigt vad jag hittar på men nåt blir det! kanske nån slags köttfärs/broccoligratäng?
 Men det får jag återkomma med=) Nej nu ska jag kasta in lite bilder innan jag börjar improvisera med min matlagning!


Linnéa och Simon!


Party i vingåker! Linus, pappa med Jennye i knät och Alice närmast i bild. Micke, jag, mamma och en halv Simon.


Mamma och lilla bubbisen


Mammas tuffing


Pott träning!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0