!!

Efter att ha vart ute i garaget och rotat heeelt i onödan så hittade jag iaf papprena här inne i köket. O tur var ju det för mkt riktigt så skulle man ju ha med sig antagningsbeskedet! Kan välja mellan mnd och tis o gå så blir nog tis så hinner jag tala med dagis iaf en dag innan=)
Har nu hunnit med att steka pannkakor och ätit dom! Alva var med och vispa smeten och åt sedan 2½ pannkaka.
Nu har jag lagt henne och ute regnar det! Så för mig kan det bli att läsa lite i min bok! Skulle skura toaletterna och handfaten men upptäckte att vi inte har nån rengöringsmedel förutom cillit bang och den luktar så jävla illa så får ta o skura det efter att man inköpt det!

Haha Alva kom fram till mig förut o sa läppa mamma? (Hjälpa mamma) Aaa sa jag det kan du göra hjälp mamma du(fast jag visste inte vad hon mena), då sprang hon in i vardagsrummet och plockade i alla sina saker hon rivit ut i korgen där de skulle ligga! Hon är riktigt duktig på att plocka upp om man säger till henne. Hon är ju lika pedantisk och ordningsam som sin mor! *host*

Kommentarer
Postat av: aliice

hon kommer bli som våran kära far!

2011-09-08 @ 22:05:18
URL: http://alicel.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0