Eftersom..

..min goda vän Petra berättade att man kunde bifoga bilder direkt från telen när du bloggar med appen från blogg.se så måste man ju pröva! Tyvärr så har min dotter raderat en del bilder den lilla marodören men några finns nog:) Sitter nu o kollar på masterchef på tv o man blir ju så hungrig! Alva har jag kastat i badet o Anders är på julbord med jobbet! MAMMA hör jag en viss dam gorma nu så får väl ta o ta upp henne. Återkommer.....nu! Har tvättat ungen o gjort välling o lagt henne o serverat mig själv lite tortilla bröd med ost framför tvn! Fick just ett mess från Anders att Atlas inte bara bjuder på julbord från en av de finaste restaurangerna i stan utan de ska oxå till conventum o kolla på motörhead nu ikväll! Vad får en annan av jobbet? Kanske en klapp som ska passa X antal personer. Eftersom jag går hemma nu så är de inte ens säkert ja får det! Nej inte ett dugg avundsjuk e jag! Skulle vilja ha en stor påse godis o trösta mig med nu;) nää nu ska ja sätta in lite bilder!!


Kommentarer
Postat av: Petra

Fan vad bilder du la in:) mitt blev oxå knas men gick att sätta in senare fast raderade en bild .

2011-12-13 @ 06:27:13
Postat av: Lollo

Ja eller hur hela 2 bilder!! Va fan trodde inte nån skulle komma in för det stod att det inte gick med nåt kort försökte lägga in typ 6 st! Skit app!!

2011-12-13 @ 08:05:34
Postat av: Petra

Ja faktiskt, ibland går det.

2011-12-13 @ 09:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0