Iphone bloggning!

Hatar att blogga via telen men gör ett försök iaf! Ligger i sängen sen en timme tillbaka typ o slökollar på tv. Alva ligger bredvid mig och snusar så gott! Hon har vart på dagis hela dagen så då är hon inte så pigg om kvällarna:) Själv sov jag till kl 11 idag så ja vaknade pigg o utvilad! Pluggade ett par timmar och gjorde sedan provet och det gick bra! Kan inte sluta tänka på flytten! Hur man ska möblera, vilka tapeter man ska ha så småningom, julpyntet o även en del julgodis bak tänkte jag ge mig på! Iaf 2 sorter! Mycket som ska hinnas på en vecka haha! För det är ju faktiskt bara en vecka från det att vi flyttar till julafton! På fre ska vi få köra över lite grejer o ställa i förrådet som vi då får nyckeln till! Härligt då får man flyttkänsla på riktigt!! Måste köpa lite bra sopsäckar oxå som man kan packa kläder o sånt i! Nästa tors så ska vi till banken och ha en ekonomisk slutgörelse som det så vackert heter med säljarna. Efter det tänkte vi försöka handla klart alla klapparna. Imorrn ska jag o Alva knalla bort till min bm för kontroll! Se om allt ser bra ut men det skulle jag nog tro. Det är iaf en väldigt livlig bebis som parkerat sig i min livmoder. I skrivande stund så utför den väldiga volter i magen! Hoppas att det inte öser ner massa snö imorrn för blir så tungt att köra vagnen då! Nää nu orkar ja inte skriva mer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0