Trött

Fan när Anders alarm ringde imorse var jag bra nära att få ett utbrott och undra va fan han hade stallt alarm mitt i natten för. Men sen ringde mitt alarm med så det var bara inse att det var dags att gå upp! Fyy så jobbigt det var! Men men nu har jag jobbat och sitter hemma och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar. Har tvätt tid nu mellan 15-19 men jag brukar försöka tvätta en maskin hemma som jag sen slänger i tumlaren där borta medans jag kör två maskiner tvätt samtidigt! Rätt skönt, det går fort.
Helgen har oxå gått sjuuukt fort! I fredags så åkte jag och Alva, Petra och Tilde hem till Carro och barnen. Vi åt tacos och barnen lekte. När de somnat så åt vi vuxna godis och kollade BB. Jättemysigt var det! Tack flickor!
I lördags så kom mamma och Lina hit. Vi drog iväg allihopa först till lager 157 där ja köpte en tunika och body butter o de andra handla oxå lite skit=) Sen vidare till jysk där mamma köpte en luftmadrass. Sen skopunkten där Anders köpte ett par skor och Alva fick ett par jympaskor o ett par sandaler till sommaren. Sen till Marieberg där vi käka mat. Sen ville Lina till gina tricot. Sen drog vi till plantagen, jag o mamma medans Anders o Lina drog till maxi o handla lite. Tyvärr var jag den som hade Alva med mig o det var fan inte kul! Sur som en citron var hon och skrek mest. Men jag lyckdes shoppa växter o krukor för nästan 800 så det var kul=)
Sen hem och då var klockan över 17 så mamma och Lina åkte hemåt och jag o Anders åt lite kex och ost och slappa!
Igår så var vi med Mattias, Jacob, Viveca och Caroline på lekobus landet! Skit kul var det och barnen for runt som galningar. Efter det åt vi på donken och sen åkte vi hem så Alva fick sova lite.
Nu orkar ja fasen inte skriva mer så blir lite bilder istället=)  Ciao




En paradis växt tror ja de hette.


En till paradisblomma


Fredskalla och murgröna i köket


Fotoklocka


Nån blomma som mamma tyckte ja skulle köpa, den växer tydligen mkt


Alva fick en garderobsblomma


O fredskallor i vårat sovrum oxå!


Kommentarer
Postat av: petra

nämen lollo vad har hänt!!!!!:)

2011-03-28 @ 21:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0