Tjuu!

Hoppsan då hade det visst gått ett tag igen sen jag skrev sist! Ovanligt..
Bidde inge med huset i björkhaga. Dels sket sig lånelöftet och dels så steg iaf priset över va vi tänkt så bara ta nya tag! 19 sept ska vi på visning på ett radhus i mellringe. Förhoppningsvis så stiger det inte över de pengar vi fått löfte på, men om det gör det så är det bara leta vidare.

Igår hade jag en bra dag! Var riktigt pigg på morgonkvisten vid sju och så tog jag o Alva en liten promenad till affären där vi mötte upp Petra. Sen åkte vi hem till oss och fikade och pratade. Vid lunch tid åkte Petra hemåt och jag öppnade skolboken och satte mig för att plugga, så nu har jag skickat in första inlämningsuppgiften!

Idag är jag så jävla trött! Vaknar inte till ordentligt, men är rädd för att det är nåt på G typ förkylning eller nåt. Känner lite diffusa smärtor och ull i skallen o är inte på topp=(  Orka med det!!! Alva är förkyld så kanske hon som smittat mig!
Nähä nu ska jag ta mg en kopp kaffe o se om det gör nån nytta, i annat fall får jag vänta tills Alva lägger sig så jag med får däcka en stund!

Bajbaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0