Min lediga dag!

Mm det är skönt att bara få vara ledig o bara slöa:)
Dagen började med att Anders fick lite spel för han hade inte fått pengar från akassan! O akassan sa att de sätt in pengar o att det var banken s fel. Anders ner till banken o då visar det sig att akassan satt in pengar på ett gammalt konto som anders hade för länge sen när han var med i metalls ungdomsförbund! Men pengarna blev upphittade o nu har akassan fått rätt kontonr så nästa utbetalning bör komma dit den ska:)

Har varit nere på Hindersmäss oxå! Kika runt lite o köpte lite munkar! Det e ju bara så snuskgott!
Så är så frusen nu när ja kom hem! Mina lår är som ispinnar! Eller ja pinnar o pinnar, stockar snarare! Får väl ta mig ett varm o skönt bad när vi har tatt oss lite kaffe med dopp som Anders så fint uttryckte det! Hehe pensionärsvarning? Lite kanske.

Annars är allt som vanligt! Dagarna trallar på och magen växer! Imorse var det nästan så att jag vaknade av att den lille i magen sparkade o sparkade!

Nu har jag 109 dagar kvar!
Petra har 48 dagar kvar!

Fortsättning följer... ;)

Tack o hej!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Så skönt med en ledig dag:) men vi vet ju vad vi har framför oss. Ses imorgon kanske, annars ses vi lördag morgon pigga och glada..../C

2009-01-29 @ 21:35:02
URL: http://zizzismurf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0