Måndagen avklarad!

Alltid kämpigt att gå upp och jobba en måndag morgon! Var så trött imorse! Men jag hade tur att Anders var vaken. Han gick upp kl 5 för då var han utsövd! Så han följde med mig ut till bilen och hjälpte mig att skrapa rutorna! Tack o tack säger jag för det! Kommer till jobbet 2 minuter i 7! Perfa! Inga stora marginaler man rör sig med inte:)

Fick mina papper på vad jag skulle göra idag och kände att den här dagen blir huuur soft som helst! Hade nämligen 5 st morgonbesök som jag var klar med 9:30 och då tog jag god tid på mig hos mina gamlingar. Kokade både välling och ägg och satte på lite julmusik! Det var så mysigt så! Sen så plockade jag lite i tvättstugan innan vi all personal samlades och åt lite frulle! Sen så var jag med ssk Sören och hjälpte honom med 2 st omläggningar! Det var min dag det! Fast när vi kom in på kontoret igen så gick jag ju upp till mtsalen o hjälpte mina arbetskamrater lite där! Sen var det bara att brassa hemåt!

Väl hemma så lade jag mig lite hos Anders i sängen och gosade innan han åkte iväg till sjukgymnasten med sin onda axel! Då passade jag på att skala potatis så fixade Anders potatismos när han kom hem! Mumsigt värre!

Så nu är jag mätt och belåten och ganska seg! Oerhört chokladsugen oxå! Har hitills lyckats med att bara ta en chokladbit om dagen från min chokladkalender men ikväll kanske jag moffar i mig det som är kvar! Men ska försöka att hålla mig!

Nej nu ska jag rota fram nån värk salva ur medicin skåpet! Har så grymt ont i min rygg! Stod böjd framåt hukad för länge förut när jag linda en komprilanlinda hos en liten tant! Ajabaja! Tänka ergonomiskt är man inte allför duktig på alltid!

Tjenis penis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0