Så var man hemma!

Jobbat min andra dag idag! Det gick bra får jag lov att säga! Körde min första ensam tur ute i bushen! För det är verkligen mitt ute i ingenstans man åker! Tänk er att komma som nykomling till typ österråker/marmorbyn o irra runt på små, smala skogsvägar med typ tusen förgreningar och du har aldrig varit där förut! Det är verkligen inte lätt men jag har lärt mig att hitta till iaf 5-6 stycken om inte fler! Fast en del gamla tanter o farbröder har jag inte varit hos än! Det var 75 stycken som hade sökt den tjänst jag har så jag hade tur som fick den! Mina arbetskamrater är nöjda med mig fick jag höra och då blev jag glad!
Sett fram emot att vara ledig tors o fre denna vecka men hoppar in extra på torsdag, bara 4 timmar så det e ju lugnt! Åker till vingåker när jag slutat och tömmer mitt skåp där och säger tack och hej. Ska bli skönt att komma därifrån med tanke på att man som vikarie inte verkar betyda ett smack! Man ska bara ställa upp och jobba när det passar dom och det är jag evinnerligt trött på! Fast jag kommer att sakna många oxå förstås!
Idag så ska man väl köpa sig lite semlor med kanske! Jag är inte så jätte stormförtjust i semlor kanske men min Anders älskar ju grädde och sånt så jag får fika med honom:)
Nähä då ska jag ta o diska lite och sen får ja se om jag orkar plocka med tvätt och så! ska nog slänga i en maskin ljus tvätt iaf! Det är fan guld värt att ha tvätt maskin i lägenheten!!
Tack o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0