Strul strul strul!

Jo men visst! Fick mitt lönebesked där det stod att jag skulle få ut hela 3300 kr i lön! Hmm hur kan det komma sig när jag jobbat hela månaden tänkte jag! Jo pratade då med chefen som berättade att jag står som timanställd!!!! Trots att jag har fått en tillsvidaretjänst! O står man som timanställd så får man ju inte lönen förrän en månad senare! Men det lyckades ordna sig iaf så att jag får hela min lön imorrn iaf!
Ska börja med nåt nytt projekt på jobbet med inom rehab. 4 av de 8 mötena är på mina lediga dagar! Ganska trist men men det ger ju lite extra klirr i kassan!
Tråkigt väder idag! Så det blir till att ta med paraplyet när jag knallar iväg till bussen!
Annars är allt bra! Nyförlovad och lycklig! Längtar dock något så otroligt till september då vi åker till tunisien! Nähä ta och vika lite tvätt och hoppa in i duschen!
image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0