Torsdag eftermidddag

Mmm sitter och samlar ork till att ta tag i disken!
Hade först tänkt att lämna den till Anders men har inte hjärta att göra det! Jag åkte o hämtade honom från jobbet o körde honom till gymet där han håller på och hjälper sin bror med träningen! Han ska sen gå hem vilket tar en halvtimme och då vill jag inte att han ska få ställa sig vid diskbänken det första han gör medans ja bara suttit o latat mig!
Idag blir det fiskpinnar med potatismos och remouladsås tror ja allt!
Har skrivit massa intresseanmälningar till privata fastighetsägare! Vi vill så gärna köpa vårt eget men det kommer nog inte funka! Svårt att få lån i dessa dagar på så stora pengar! Måste låna iaf lite pengar till en större bil men det ska nog inte bli några problems!
Haha nu ska Petra snart iväg med en jobbarkompis till henne på nåt möte där de ska prata om pension! Fan skulle gett mkt för att kunna vara en fluga på väggen o titta på Petra o se henne se väääldigt intresserad ut som jag säkert tror hon är! haha!
Nej nu måste jag ta tag i disken!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0