Måndag

Jahaja då har ännu en helg flygit förbi!
I fredags så var jag, Verro och Anna hemma hos Petra. Dracl lite alko och spela lite wii och kollade idol! Sen blev det utgång till strömpis. Det var mkt trevligt! Efter strömpis så blev det grillcorner för kebabpizza med maaassa vitlökssås och så taxi hem för att glufsa i oss. Jag sov hemma hos Petra! Det var rätt skönt.

Löradgen blev lugn med ice age 3 och mat från shanghai. Mkt gott!

Igår så gick jag och Anders och Alva upp till wadköping på julskyltning. Det var mysigt. Efter det åkte vi till marieberg för o kolla julklappar men vi köpte bara 2 badankor till alva och en bit ring. Men har fixat lite klappar idag. Tack för internet säger jag bara:) Om vi får tillbaka bilen som är inne på lagning idag så åker vi nog för att kolla lite mer klappar. Även handla lite skulle behövas! Sitter nu och väntar på att Petra ska höra av sig om hur det gick på banken!!

Kom även på att jag kommer missa idolfinalen på fre!! Kommer istället stå i familjen Jonssons garage för att skära kött! Jag och Anders är med och har köpt kött från en slaktad kossa som vi ska ta reda på. Det kommer bli kallt! Kommer minsann ihåg hur mkt jag frös sist! Hujedamej! Är det en liten Ava jag hör nu som har vaknat tro..
Jo Visst hade Alva vaknat. Så nu sitter hon i babysittern och pysslar lite. Nej nu får jag fan dra iväg ett mess till Petra o kollat hur det gått:) So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0