Onsdag!

Veckan springer iväg med en väldans fart! Idag har jag och Petra vart uppe på stan med barnen. Vi gick upp och det var skönt! Lilla Tilde låg och sov de 2 timmarna vi var ute! Tröttmössa:)
Fick iaf en julklapp inhandlad. Nu är det bara resten kvar. Fast till de flesta tror jag iaf vi vet vad vi ska köpa, det är just "bara" inhandlingen kvar.
Imorrn ska vi till bvc. Våran motorvärmare till bilen fungerar ej så den kommer inte starta imorrn. Tur att snälla Petra ställer upp och lånar ut deras bil:)
Längtar till julafton men samtidigt så vill ja inte att det ska gå så fort för då börjar jag ju jobba snart. Fy fan så tråkigt. Men det är ju bara var 3dje helg så ska inte klaga! Kommer man bara in i det så går det nog bra!
På fredag ska jag hem till Petra och dricka lite! Anders blir hemma med Alva. Se om det blir utgång. Nice blir det nog iaf!
Nähä styra lite nudlar innan greys börjar tror ja allt;)

Tack o adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0