Packas för fullt!

Eller är nästan klar med det mesta tror jag. Det är Alvas grejer kvar, maten och min necessär. Men det packar jag inte förrän imorrn. Eller det mesta av Alvas grejer tar jag idag men hon ligger och sover så vill inte springa i hennes rum o hämta kläder då inte=)
Anders har farit iväg till fjugesta. Han ska på gropafesten med några gamla kompisar och sina syskon, så han kommer nog ha det trevligt!
Petra har varit här idag och druckit lite kaffe o pratat. Alva fick en så himla fin pyjamas av Petra, Kai och Tilde med upsydaisy på så den har hon på sig nu!
# SUPERSÖT NY I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD UPSY DAISY ( 86/92 ) #


När Alva vaknar ska hon få äta lite sen ska vi åka o handla en del. Se om hon sitter bra i nya bilbarnstolen som Anders satte in idag. Så kanske borde göra mig i ordning nu för jag ser fan inte klok ut! Duktig som jag är så har jag ju förstås packat ner alla mina kläder så det är väl bara börja riva i resväskan helt enkelt!

Over´n´out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0