Bläää

Hatar att vara sjuk! Det kom helt plötsligt i tisdags eftermiddag o på kvällen mådde jag piss. Mår fortfarande inte bra men är inte lika dålig iaf.
Alva e förkyld som fan och imorse så var hennes ögonfransar fulla med gula kockor som alltid när hon e förkyld. Hoppas slippa ögonfluss bara. Men det verkar bara bli kladdigt när hon sovit så det e ju bra.

Som vanligt så var det ju skitlänge sen jag skrev här så vet inte riktigt vad jag skrev i senaste inlägget=)
Petra och Kai har iaf flyttat till huset nu, de kmr få det kanon där! Drömde inatt att det spökade sjukt mkt i deras hus haha.
Nää men man blir ju bra avundsjuk alltså, vem vill inte ha ett hus liksom! Men våran tur kommer nog den med=) Vi har iaf tittat på soffa och jag tror det är klart att vi köper den! Lät som det på Anders iaf igår för jag frågade när vi skulle köpa soffa o han sa att hade jag vart frisk kunde vi hämtat den som idag då. =) Så jag får min finfina soffa!!!

Kan ju avslöja att FAAAAAN så skön den var! Diggar lampan som står bakom oxå och även ett soffbord som fanns där men vi får nöja oss med soffan sålänge;)

Alva skulle ha varit på bvc idag för vägning o mätning och vaccination men eftersom hon hade feber igår kväll så avbokade jag det så Anders får gå dit med henne nästa torsdag för då är jag i Lerbäck på verksamhets planerings dagar!

Idag skulle Petra och Tilde ha kommit hit men eftersom jag är sjuk så kom vi fram till att det är dumt att riskera att hon och Tilde blir smittade. =( Har tagit treo nu så jag mår faktiskt helt okej nu! Gör inte lika ont i öronen eller i halsen! Alvedonen är slut och snart även treon så Anders får nog ta sig till affären efter att han varit på dagis och julpysslat med Alva. Jag vill oxå med men det är nog dumt.. Och eftersom Alva är feberfri idag så tycker vi att hon måste få gå dit o ha lite roligt! De ska baka pepparkakor och ha mysigt! Nej nu ska jag lägga in lite bilder och sen ska jaglägga Alva och försöka få i mig lite att äta!














Kommentarer
Postat av: petra

oh no...inge spöke!!!!!!!!!!! snygggg soffa:)

2010-12-02 @ 17:46:20
URL: http://petraaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0