Lördagskväll!

Sitter nu med datan i knät och har melodifestivalen på tvn! Alva har gått och lagt sig och Anders är på lagfest. Har faktiskt beställt en pizza som jag kommer få hemleverarad om ca 55 minuter. Mums:)
Skulle egentligen åkt till Björkhaga och umgåtts med Petra, Kai, Tilde, Patrik, Carro, Liam och Felicia. Men det började snöa massa så kände inte för att ge mig ut på vägarna, plus att Alva fick feber ikväll igen. Inte länge sen hon hade, men det är nog pga av hennes 2 små tänder som hon nu äntligen har fått! Hon hade bara 38 grader men det är nog för att hon ska bli kinkig så skönast att vara hemma då.

Var länge sen jag skrev nu tror jag så vet inte vad jag skrev i mitt senaste inlägg:)
Har varit i vingåker från tis-fre denna veckan! Mkt trevligt. Alva har fått en lära-gå-vagn som hon är jätteduktig att gå med. Fast hon gillar mest att man kör runt på henne när hon sitter i den:)

Den 27 mars så ska jag på återträff med högstadiet! Ska bli kul. Den är på statt i katrineholm och där har jag inte varit på evigheter! Så den 15 mars ska jag till Lisa så hon får fixa håret på mig! Har sagt att hon får fria händer så bir spännande att se hur jag ser ut efter det besöket:)

Nej nu ska jag klicka in lite bilder stället för att skriva! Tack och hej!!







Kommentarer
Postat av: petra

kul att tilde fåt börja ditt inlägg. men många bilder:) mysigt med pizza,gör du rätt i:) fina bilder du lagt in på barnen:)

2010-02-27 @ 20:39:45
URL: http://petraaz.blogg.se/
Postat av: Lollo

Haha det vart en liten miss, inte riktigt meningen med 3 likadana bilder men men:)Det var gött med pizza vill ja lova. Idag e Anders bakis, han lär vilja ha pizza hehe

2010-02-28 @ 09:00:41
Postat av: Helena

Gick in på din blogg för tänkte skriva att tiden verkar stå still men så hade du ju skrivit och lagt upp massa fina bilder! Söt hon är när hon sitter i gå vagnen (0=



kul att du ska fixa håret! Modigt o ge henne fria händer (0;

Ska bli kul den 27 jehooooo

Kram

2010-02-28 @ 17:00:47
Postat av: Lullllluu

Ja jag längtar som fasen te den 27. Ski bli kul! Vi gör det kul:)

2010-03-01 @ 14:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0