långt mellan..

..inläggen=) Lusten att skriva här lyser med sin frånvaro!
Ikväll ska jag och Alva åka till vingåker. För på onsdag så får vi låna hem en bil ifrån motorokompaniet i katrineholm så Micke tar med den på ons förmiddag hem till mamma så tar jag den därifrån och åker med den till örebro. Åker nog och visar upp den för Petra om hon är hemma och sen när Anders slutar jobbet så får han oxå provåka den! Då blir det nog en tur ut till Mullis så får vi se vad den går för på motorvägarna hehe. Det ä en blå saab 9-5. Års modell -04 så den är egentligen 1 år äldre än vi satt gräns för men den ser fin ut och har ej gått så långt så gillar vi den så tar vi den nog. Micke kan nog pressa ner priset rätt skapligt med hoppas vi på.


Den ser finare ut i verkligheten ska ja säga med!

Utrustning: ABS bromsar, ACC/Klimatanläggning, Airbag förare & passagerare, Antispinn, C-lås, CD-stereo, Dragkrok, Elhissar fram och bak, Elspeglar, Elstol förare med minne, Elstol passagerare fram, En ägare, Farthållare, Fjärrstyrt c-lås, Färddator, Komplett ifylld servicebok, Larm, LM-fälgar, Läder/textilklädsel, Multifunktionsratt, Parkeringssensor, Rails, Regnsensor, Servostyrning, Sidoairbag, Sportstolar, Stolvärme bak, Stolvärme fram, Svensksåld, Xenonstrålkastare, Yttertemperaturmätare

Så vi får se hur det blir med detta!!
Nu sitter Alva i sin saccosäck och kollar på "I drömmarnas trädgård". Hon stod i hallen och när hon fick se att detta var på tv så sprang hon och kastade sig på rumpan i säcken, så jag gick och hämtade hennes egna Igglepiggle som hon sitter och kramas med nu=) Blir snart att lägga henne för en liten tupplur!

Nu är det 6 veckor tills jag ska jobba igen! Fast då börjar jag jobba på riktigt! Haha kommer kännas konstigt att gå och jobba på vardagarna! Fast jag har rätt många 7-13:30 turer så det är skönt!
Nähä nu orkar ja inte skriva mer men några bilder kanske ja kan kasta in!!






Uppe på stan med pappa


Det gäller att ha tungan rätt i mun!


Sitter och sover  vagnen, vägrar ligga ner!


Nyper sig i fläsket och har kanske lite ångest för att hon moffa i sig 2 st delicato bollar!?!






En glad Tilde!


Charmtroll








Mina hjärtan!

Nu ska jag lägga min älskade lilla arg bigga!

Kommentarer
Postat av: petra

terve:) den såg fiin ut...mycket grejer inne:) blir kanoners:) pris??

2010-07-27 @ 14:50:49
Postat av: Lollo

Den ligger på 129.900 kr men micke får nog ner priset! Så ska vi fixa tonade rutor på den oxå tänkte vi

2010-07-27 @ 15:24:26
Postat av: petra

hur långt har den gått?

2010-07-27 @ 15:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0