Åskväder!

Haha är det då man ska stänga av tv och datorer och släcka varenda lampa? Har bara en lampa tänd och tvn är faktiskt avstängd! Vilket inte gör ett dugg eftersom det bara e skit på tv. Kl 21 åker den dock på igen för då ska jag kolla på kniven mot strupen. Helt såld på alla matlagningsprogram! Efter det så är det Gordon Ramsey´s kitchen nightmares, vilket är samma grej som kniven mot strupen fast gordons program e typ 400 ggr bättre!!
Har lagt ut auktioner på tradera nu och redan fått en såld! Så istället för att ha en för liten bh i byrån så kommer jag få 100 kr att spendera:) Hoppas att det blir lite vinst på de andra auktionerna med så jag tjänar in några hundringar iaf. Så idag har jag faktisk setat vid datan ett bra tag bara för att ladda upp bilder o fixa och dona på tradera! Men vi har varit ute oxå. La oss på en filt och mös och åt glass, det var mysigt.

Hoppas inte att det är sånt här väder i helgen, vi tänkte ju ha grillpremiär ju:( Jaja det blir nog bra ändå. Nej nu ska jag nog ta och lägga in lite bilder och sen hämta mig lite tonfisk sallad och smaska på framför tvn!

Hej hopp!!!


River ur kläder ur byrån så hon får plats att klättra i!



Posar lite i vardagsrummet:)



Vill se vad det är jag värmer i mikron!





Full koncentration!


Min duktiga lilla tjej!



Slut!!!

Kommentarer
Postat av: petra

klart det är kul att klättra lite:) mer alva go go go:)

2010-05-21 @ 10:02:06
URL: http://petraaz.blogg.se/
Postat av: Lollo

Hehe ja det lär ju bara bli mer o mer!

2010-05-21 @ 19:19:35
Postat av: petra

haha ja förfan.. det är bra det ni som haft det lungt o skönt!:P

2010-05-24 @ 15:23:16
URL: http://petraaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0